Onsdag morgon!

God morgon på er allesammans!
Vi får se vad den här dagen bjuder på. Nya naglar alla fall,
de är ett moste efter gårdagens larverier ;)
Sen har jag något och hämta på posten som jag inte har en aning om vad det kan vara.
Men det är sista dagen i morgon och hämta den på så de är nog bäst att ta sig ner i lugn och ro 
till Fältöversten och hämta det.

Jag är så sugen på att baka också!! Men får se hur mycket jag orkar idag..
Naglarna har jag lärt mig att göra liggandes nu allafall ;)
så det är toppen!! Gjorde till och med Elins naglar i halvliggande position.
Inte lätt på andra men men..
Men alla fall om jag skulle baka skulle jag vilja göra hallongrottor!




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0