Magen!!

Lite magbilder från idag!!

Vecka: 27 (26+3)

  

Det är så konstigt, för det ser ut och känns som att jag går ner i vikt på "fett" fronten,
att allt hull och så på siderna blir mindre.
De dras lixom fram allting.
Men ändå så känner jag mig tygre och tyngre för varje dag som går!
Typ som en flodhäst!!!

Ps. Har fått lite frågor om hur vanligt det är med gastroschis som lill tejen har!
Det är mellan 7-10 barn i stockholm varje år som föds med det!
Så det är ändå ganska "vanligt" och vad jag förstår det som så göra alla dom förlossningarna på
karolinska i solna sjukhus.
Så det känns ganska tryckt faktiskt att dom som gör operationen på henne har gjort det
ganska många gånger innan =)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0