Fredag!

Så skönt att man är ledig idag tycker jag! Skönt med en liten mjukstartvecka på jobbet!

Idag kommer bästaste Therese hem till mig så ska vi umgås lite innan hon åker tillbaka till bryssel!
Vi har planerat att göra om naglarna också ;) Får se hur Tessi vill ha sina, hon va tydligen sjukt nöjd sen förra gången jag fixat hennes naglar. Men lika dana får hon inte, jag måste öva mig på olika saker ;) 
Vet att mina typ jämt ser likadana ut men de är för att jag nästan alltid bara målar tippen och bara byter ut färgen ;) 
Idag funderar jag på att göra något liknande de här: 

  
De finns så måste fina sätt att måla på egentligen! Nu känner jag att jag måste gå ner till fältöversten och köpa lite mer nagel produkter ;) Ska se om jag hittar lite glitternaglacka som man kan ha på andra färger ;) 

Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0