En dag kvar!!

God morgon!!
Idag är det bara en dag till bollarna klipps på Igor.. Sen blir han ingen riktig hanhund längre..
Ska bli så skönt faktiskt. Hoppas att hon blir lugn och mer harmonisk efter det här.
Men jag har hört att man ska vara väldigt lugn i ca två veckor efter en katrering för att få den bästa efekten.
Annars kan de bli raka motsattsen och han kan bli ap jobbig.
Men så ska de inte bli nu.. När vi möter hundar ute ska jag vända har jag bestämt mig för så vi slipper alla konflikter. Så får vi se hur de påverkat honom sen..
Blir nog bra..

Obs. Snart börjar budningen på lägenheten!!!
Jag och Jesper har en grym taktik för att få den ;)
Håller bara tummarna för att ingen människa lägger mer än vad den är värd!
För de tänker såklart inte vi göra. Vi måste ju kunna få tillbaka pengarna vi lägger ut den för.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0