Barnmorskan!

Nu har vi varit hos barnmorskan på mamma mia!
Allt va bra alla mått och prover osv så de va skönt.
Men hon oroade sig lite över att jag inte kan röra på mig så mycket nu..
Så hon skulle prata med mina läkare på karolinska och se om jag skulle få knapra några piller så jag inte får blodpropp.
Man kan tydligen få de när man ligger stilla mycket :O
De hade jag inte en aning om..
Ska nog gå lite längre promenader med Igor och stå ut med smärtan.
För någon propp vill jag verkligen inte ha!!!

I morgon blir det lunch med mormor på hörnkafet alla fall, de ska bli trevligt! =)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ja var rädd om dig, så du inte får blodpropp... De kan man få om man sitter eller ligger still för mycket vara sig man är gravid eller ej.

Min syster fick de efter en utlan

dsresa i benet, och fick ta blodförtunnande (en spruta) i maget när hon var gravid!

Jag har oxå gjort massa utredningar om detta denna graviditeten...

Så försök....

2012-01-26 @ 19:13:14
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Aa jag måste verkligen de, nu går jag typ 15 min promenader max och sen släpper jag hunden i hundgården och går hem igen, men jag får helt enkelt stå ut för de här är ju super viktigt!!

2012-01-26 @ 19:26:24
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0