Träffa Tessi!!

Träffade Tessi idag istället för igår.
Va super mysigt.
Vi träffades på fältöversten på "vårt" fik! ;)
De va så kul att vi slapp träffas här hemma.
Jag har mått så bra idag! Så vill ta vara på den här dagen :)
Har inte haft så ont och inte behövt ta piller :)
Hoppas på att det håller i sig, fast man får väl inte hoppas för mycket..
Då kanske de kommer tillbaka!!

Men de va alla faoll super mysigt att träffa Tessi.
Vi fikade med semla och latte :)



Mums va de!!
Fast jag tycker att alla semlor jag äter på cafe inte alls är så goda som semlor kan vara.
Efter att jag bakat hemma ;)

Vill Försöka få med Jesper ut på någon resturang nu när jag mår så bra!
Men han är trött......
Så typiskt när jag känner mig bra!!

Men vi får se hur vi gör..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0