Torsdag!

Det känns som att det är helg idag tycker jag!
Jag är inte van vid att vakna upp brevid Jesper på vardagarna!!
Super mysigt :)
Orkade inte hålla oss vakna så länge igår, tror jag somnade halv 1!
Haha som jag trodde. Jag är ingen uppesitta tjej!!

Idag ska jag och Jesper åka till Hornsgatan och köpa enn babyskydd!
Åå det är så mysigt med alla bebissaker vi har hemma.
Nu ska vi försig börja packa ner allt haha men de är mysigt de me,
För de kommer vi ju få packa upp i den nya lägenheten ;)


Babyskydd Grand Prix 0-13 kg ECE-godk. NYA
Puss!


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha omdu tycker det är tidigt skulle du se mig och min pojkvän x) somnar vid 22-23 på HELGEN

2012-02-09 @ 12:21:58
URL: http://paulinaholmberg.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha ja men de är typ samma som vi!! ;) förstår inte att man inte okar mer ;)

2012-02-09 @ 17:42:54
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0