Storm!!

En stund efter att mamma kört hem mig från Ikea så åkte jag och Jesper till sjukhuset.
Tur de.. han hade tänkt att låta bli först.
Han hade en halsivfektion, läkaren trodde att de kan vara en halsböld påväg.. :/
Å halsböldar är inget att leka med!!
Så alla håller tummarna på att antibiotikan stoppar den nu..

Det är ju typ storm ute!!! Jätte leskigt tycker jag..

Jag kommer aldrig att klara att gå till sjukhuset med min dotter sen!!
Jag led ju nästan mer än Jesper när dom tog sprutor i halsmandlarna på honom..
Satt bakom och vågade inte titta!!¨
De får nog bli Jesper som sköter dom besöken ;)
Men så länge det inte är sprutor med i bilden så går det aldeles utmärkt! ;)

Efter sjukhuset så handlade jag lite gott till J,
Man måste ha kukelemukmedicin när man är sjuk!!
Så han har fått nästan allt han bad om ;)
Glass, barn yogurth och några såppor :)
Så nu klara han sig ett tag :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0