Mamma kläder!

Det finns så otroligt mycket fina mamma kläder.
Men de känns sådär att köpa mass nya kläder för max 7 veckor till?
Har massa kläder jag kommer i hemma.. men de är inte heller lätt att låta bli ;)

www.mom2mom.se Har jätte mycket fina klänningar och tunikor, gå in och titta om ni är sugna!

H&M Har också fina kläder och till lite lämplipare pris när de är sån kost period man kan ha dom!
Har hittat en jätte söt blommig blus, en mysig svart klänning, en randing myströja och en ljusblå skjorta och till sist en vit blus och alla kostade dom 199:-



SÅ lite kläder från H&M kanske man kan unna sig ;) 

Puss!
                                                



 


Kommentarer
Postat av: Annie

Den svart grå randinga tröjan har jag, as skön!

Själv har jag sålt lite mamma kläder på tradera och håller på att lägga ut lite till (skit) som jag inte vill ha längre :-) eller till och med sånt som jag inte kan ha mera.

Har lite kvar men de tänkte jag att jag kunde ha sista tiden ut... (hoppas jag)

Mina vanliga kläder är bara att glömma haha

2012-02-07 @ 10:19:33
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaha jaa den ser super mysig ut!!

Ja jag kan inte ha alla mna kläder heller ;) sen vill man ju inte töja ut dom heller.. Men jag har köpt några extra långa/stora linnen som man kan ha under koftor och sånt ;) Och mamma byxor förståss ;)

2012-02-07 @ 10:22:53
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0