Kontrakt!

Hihi nu är kontraktet skrivet!!
Nu väntar vi bara på att vi blir godkända i föreningen och de blir man alltid,
förutom om man inte är typ kriminell förstoss.



Dom som säljer va en jätte mysig liten familj.
Dom tipsade om bra förskolor och allt möjligt! Så de va ju jätte bra :)

Jag förstår nästan inte att det är sant!
Vist att man köper en liten lägenhet på 65km och har de bra.
Men vi har köpt en på 100km och en 4! Och helt nyrenoverad.
Det är för bra för att vara sant!!
Jag är nog världens lykligaste 20 åring!
En jätte fin Jesper har jag, vi väntar vårt kärleksbarn, vi har en fin bil, och nu en underbar lägenhet!
Vi kunde inte ha det bättre helt enkelt! =)

Nu är det dags för mig att hoppa i säng.. Behöver sova nu efter Igors jobbiga natt :/
Inatt blir det nog betydligt lugnare för nu sover han i sin korg och orkar ta sig upp i soffan själv!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0