Hum..

Får se hur den här dagen blir då!
Jesper har åkt till Danne på "spelkväll".
Så jag vet inte riktigt vad jag och Igge-Pigge ska hitta på?
Jesper har köpt chips och läsk till mig alla fall ;)
Jag är så otroligt sugen på chips så ni kan inte ana det ;)
Sen köpte han en färdig fiskgratäng till mig!
Jag är så lat på matfronten när det handlar om att laga mat till sig själv!
Tycker verkligen att de är tråkigt..
Och dom där färdiga fiskgratängerna är ju bara för goda ;)


Men i em/kväll då.. kanske får slå på och titta lite på Melodifestivalen..
Det är sista "uttagningarna till andra chansen" idag va?
Sen börja de typ "påriktigt"??
Kollade inte förra lördagen,
men när jag fick veta att en gått vidare som inte ens sjöng
va jag tvungen att kika på vad de va för skumt!!!
Helt sjukt tycker jag att den där Ranelid gick vidare??
Ärligt, dom måste ju bestämt de innan, kan ju knappast vara någon som tyckte att den var bra??
Om ni tycker de eller känner någon som faktiskt gillade den.
Snälla skriv!! För jag har inte hört en ända som gör de..

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0