God morgon!

God morgon på er era underbara människor!!
Natten har varit betydligt bättre inatt! Igor har kunna sova, så skönt för både han och mig!
Och Jesper har låtit bli att snarka så de va ju också ett pluss i kanten ;)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, tror att naglarna ska få sig en omstaylning!
Men blir de väl vila i sängen som vanligt!!
Men de är så skönt för det känns som att revbenet är på bättringsvägen nu!
Och med citodon och gaslinda går det ganska bra!
Men nu får ju inte hunden gå några promenader heller,
så de får bli ensamna promenader när Jesper kommer hem så han får byta av mig på hunden.

Får se om jag orkar ta mig till jobbet någon dag nästa vecka också.
Skulle verkligen vilja det!!
Sen måste jag hämta mina kläder, skor osv..
Har mina nya vinterkängor på jobbet och dom skulle inte sitta fel nu..
Får ta och baka något gott och pallra mig dit helt enkelt!! ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0