Finaste området!!

Nu har jag och Jesper kört första lasset till Jespers mamma!
Åå vad jag längtar tills vi flyttar till de fina Tullinge  :)
Känner att de är väldigt bra att börja att flytta saker redan nu, för man vet ju som sagt inte när vi
behöver fara in till sjukan.. I morgon är det dags för ultraljud igen.
Är faktiskt lite spänd över de, för det var som sagt drykt tre veckor sen vi va där sist,
och det kan hända mycket i magen på tre veckor!!
Håller tummarna på att allt ser bra ut och att inte tarmarna börjar bli klämda eller så!!
Efter det här ultraljudet kommer vi att börja gå ennu oftare, får se om det till och med kommer att vara varj4e vecka nu eller hur det blir!



Nu har Jesper dragit iväg på nattjobb igen!!
Han ska nog göra det den här veckan + helgen + nästa vecka.
Sen är det troligtvis slut.
Så jag och Igor har några ensama nätter framför oss, men härligt sällskap på dagarna :)
Så det jämnar ut sig ;)

Nu ska jag kolla på top model Sverige avsnitt 3, jag missade de igår ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0