Chek!!

Nu Kan jag cheka lite saker jag köpt inför lillans ankomst!



Amnings bh (X)
Strumpor till lillan (X)
Snorsug (X)
Idominsalva (X)
Inotyolsalva (X)
Våtservetter(X)

Nu är det bara några saker kvar som återstår..

Filt ()
Babyvakt ()
Babygym (inte så brottom) ()
Barnstol till matbord (inte så brottom) ()
Alvdeon suppar ()
Zinksalva ()
Babytops ()
Babyolja ()
Mjölkinsamlingspåsar ()
Bröstmjölks pump ()
Bärsele/bärsjal ()
Skötväska ()

Tror de va det!!
Sen är förådet konplett tror jag.. ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Låter så skoj när du säger snorsug hihi. Eller de kanske heter så nu? Förr, eller den vi hade förr hete näsfrida :-)

Behöver kanske med köpa en sådan...

Topsen kan du med skippa. Man rekomenderar att ej använda de på små kids.

Vart hittade du amningsbh,n?

Hittade en på h&m en grå. Men den åkte ut på tradera. Inte alls nå skön visade de sig sen.

Fy!!

2012-02-21 @ 10:09:02
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha nee det heter Nässug nu, men jag gillar snorsug mera ;) haha!

Ja dom är ju riktigt bra.

Men jag har hört att topsen är bra att göra rent i typ näsa och så, men att man inte ska "ränsa" barn i öronen.

På Lindex, dom hade massor!! :)

Jaha vad synd :/ Den här va jätte skönt tycker jag! Lite stor nu men brösten lär ju växa ännu mer sen ;)

2012-02-21 @ 10:53:58
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Såg på barnens hus att de finna både och, ja både nässug & näsfrida... Men dem ser exakt lika danna ut.

Tänkte köpa en ny i dag, men vet inte varför jag inte gjorde de. Kan bara säga att dem som sakt var är KANON bra. Så där gjorde du ett fynd :-)

Hittade ingen alls på Lindex, iaf inte med bygel som jag vill ha.

Jag har redan min gamla, efter Viktor då jag inte kan ha mina vanliga hehe. Tänk om tuttarna kunde vara så här sen med, nej då blir de två tax öron IGEN :-)

Köpte samma st på den nya, men byglarna gick fanken upp i armhålan och så högt upp mellan med. AJ....

Så nej. Den åker... Och jag får kolla upp igen, för vill iaf ha minst 2sy (har bara en nu)

2012-02-21 @ 21:22:47
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Okej;) Men vad har dom fått näsfrida ifrån lixom hahah ;) ne jag säger nog snorsug ja haha!

Ja de sägs att dom är de så de är ju bra;)De va ju dumt att du inte köpte någon då!! Men dom kanske är billigare på apoteket? Jag tror att jag betalade 99 kr för sugen och 59 för extra "sugproppar" eller vad man nu ska kalla dom ;)



HAhahaha ja jag är faktiskt skit glad, för jag är ganska mycket "planka" annars. Så jag stor njuter :) Gått från a kupa till c lixom ;) as glad haha!!!!

Jaha nej fy vad obehagligt, nej dom måste verkligen sitta skönt och bra! Ja de är ju smart med två? har jag inte ens tänkt på.. haha men man kan ju inte ha samma hela tiden! ;)

2012-02-21 @ 21:50:15
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag kollade inte ens på vad dem kostade där, men tror att de kan vara billigare på apoteket, så får kolla nån dag, måste ändå ha mer järntabletter... verkar de som efterssom denna rackaren inte vill ut :-)



Men du ser... Passa på att njut (medans du kan haha) Jag får väl tillbaka mina taxöron sen igen... Mindre skoj, så ja jag njuter lite nu jag med :-)

2012-02-22 @ 11:44:02
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Okej, ja du får göra de ;) Jag åt järntabletter i bara en vecka, sren behövde jag inte de :) Super skönt!



Ja vi får passa på båda två ;) Ja vi får se va jag får :o

2012-02-22 @ 12:58:45
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad skönt, jag har fått lov att äta dem alla tre gångerna, men olika varje gång :-)

Denna gången började jag dessutom med extra järn redan från inskrivningen och de har jag inte behöft förr... utan typ efter halva graviditeten.

Men med dessa så gör de inte så mycket (förutom att dem kostar då) för dem är rätt skonsamma... de förra blev man så hårt i magen av FY :-(

2012-02-24 @ 08:56:47
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Okej, hur många olika finns det? Jag åt några som hette typ nifirex :S Stavas inte så haha!! åt dom i en vecka och blev asa hård i magen. Så de va inte kul.sen slapp jag :)

2012-02-24 @ 11:07:11
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0