Besök!

Efter att vi kommit hem från sjukhuset så kom min mormor och hennes veninna Britt förbi.
Vi åt lunch på hörncafet och sen gjorde jag iordning Britts naglar.
Hon blev super nöjd =)
Jag tog tyvärr ingen bild, glömde bort det totalt..
Men jag fixade hennes naglar, byggde inte på tippar eller så.
Filade och fixade dom bara, och målade fransk manikyr.
Å hon ville komma tillbaka ige sa hon när de va dags att målas om,
så de va super kul att hör :)
Jag börjar få ihop en liten "kundkrets" nu ;)
Super kul att ha något att göra om dagarna när jag inte kan jobba :)


Bild på min lilla "hemma studio" ;) 

Nu blev jag sugen på att måla om mina igen.. 
Och dessutom börjar det bli dags att snygga på gelén lite också!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0