syster mys!

Sådär, nu va den här dagen också avklarad. Har haft det jätte mysigt med Helena idag.
Började i fältöversten men att köpa ett par skor! Det blev inte dom jag la unden ångrade mig lite.
Blev ett par mycket snyggare och ett par som man kan ha både höst, vinter och vår ;)
 

Sen köpte jag en elvisp också, bakar så ofta och jag är så trött på att vispa för hand..
Så är så glad att jag äntligen inskaffat mig en. Sen va det tydligen rea på den också
som inte stod någon stans så de va ju bra ;)
Köpte en ögonskuggs "karta" också. Jätte mycket fina färger!



Juste smörgåstårtan!!!
Den är gjord nu, och jag kan bara säga att jag och Helena är världsbäst på att göra smörgåstårta!
Vi gjorde egnen skakenröra och tonfiskröra  den, och en grym topping ;)


Ni måste hålla med om att den blev fin ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: HELENA

superduper!!

2011-12-30 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0