Fredag!

Vad ska man hitta på en dag som denna? Inte så mycket för min del blir det ju. Fortfarande sjuk :/ Blir väl en helg i lugnet, några koppar te och ett par bra filmer sen kanske man förhoppningsvis kan jobba på måndag!
Men jag hoppas jätte mycket på att jag mås bättre på söndag så att jag kan äta jul-lunch med mamma och alla, eftersom vi inte ska fira jul ihop i år så tänkte vi äta en jul-lunch på söndag. Antingen hemma hos mamma och Lelle eller på resturang. Är jag inte frisk tills dess blir den nog hemma hos mamma. Där kan man ju faktiskt få vara lite sjuk!

Nu kom jag på vad jag kan sysselsätta mig med här i soffan! Gissa vad? De får ni veta om en stund ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0