Yeeehoo

Gissa vad jag gjorde idag?
Jo jag skrev på ett anställningsavtal, och jag skulle egentligen bara få jobba till sista oktober men dom gillar mig så mycket så jag ska få jobba hela terminen ut ;) och eventuelt längre sen ;) Så jäkla kul asså..
Det va helt ofatbart idag när jag jobbade, då va jag inte på utomhusverksamheten som jag brukar utan på en annan av odenplas förskolor. Och bara av att träffa mig en dag gick dom in hos chefen och sa: Sofia SKA VI HA!!!!
Haha så jäkla kul, när chefen berättade ett tre stycken hade gått in till henne under dagen och berättat hur toppen jag var viste jag inte hur jag skulle reagera! Blev ju förståss super glad, men ändå paff. Vad gör jag som är så bra egentligen?
Men det är ju bra att dom tycker om mig ;) Det är därför jag får stanna längre!

Iag har jag kört med morfar i södertälje också! Det gick jätte bra och va super kul! Känner verkligen att jag är redo för det här nu. Och när jag pluggar blir det så tråkigt för allt jag läser om kan jag ;)
Det värsta är bara att jag säkert kommer att få hjärnsläpp när jag väl sitter där och ska göra provet...
Brukar bli så med mig, det är den här jävla dyslexin...men men vad ska man göra mer än att försöka och ta till den hjälp man får!

Nu ska jag titta på ullared haha
ha det toppen så hörs vi!
pusspuss/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Minna

Gumman du strålar alltid med gljäde när man är med dig som gör att man själv blir på bra humör. Och du är jätte gullig med barn också :)

2010-09-13 @ 22:59:32
URL: http://minnauussilta.weblogg.se
Postat av: Sofia

Tack gumman! vad söt du är <3

2010-10-03 @ 16:27:22
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0