sorry!

Hesan mina kära! Jag glömde att skriva igår, elle glömde och glömd, jag orkade inte! :( Va så sjuk igår, gick till jobbet igår för att jag va så pigg under onsdagen! Men ja jag va pigg när jag låg på en soffa men inte när jag va på förskolan. Det tog kol på mig igår så Jesper fick till och med hä'mta mig från tullinge station för jag kunde knapt gå :O Och det va så pinsamt för alla kollade på mig på tåget! Och så sitter man där och är skit sjuk och kan inte ens hålla upp ögonen, det va jobbigt tycker jag!

Men men får se hur det blir idag då!
Jag skulle åkt till stallet nu på morgonen med Becca men jag tror faktiskt att det är bäst att bli lite bättre först =)
Det ska bli så kul för i morgon kommer Elin och Andreas hit, vi ska grilla och äta lite kräftor ;) det tror jag att jag orkar för vi ska ju vara hemma, så jag kan gå och sova om jag skulle behöva..

Ne nu ska jag kolla lite på tv och kolla om jag kan få i mig något i magen!
ha det så länge
pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0