Sjuk...

Nu har jag varit sjuk i typ 2 dagar och tycker att det ska gå över nu.. I morgon börjar jag på mitt nya jobb, det ska bli så otroligt kul!
Och i kväll jobbar jag på brytpunkten, längtar tills de också ;)

Igår åkte jag till södertälje och träffade Minna! Jag köpte ett par gummistövlar för de måste jag ha nu när jag ska jobba utomhus hela dagarna med barnen =) Så här der dom ut...





Sen åkte vi hem till Minna och rev lite tapet, jag ska hjälpa dom att sätta upp nya och måla lite =)
Så vi rev litegran igår..
ÅÅÅ Ni ska bara veta hur fin henne mage är =) Tror att hon va i 28de veckan nu ;)
Vill också.... Det är så otroligt vackert!



Mysi mys =)

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och vänta på att bli frisk, ska nog göra en kopp te också, det är alltid bra när man är sjuk!

Ha det så bra
puss & kram / Sofia

Kommentarer
Postat av: Jessica Molin

Trodde det var din mage som var på bild först :P

2010-09-01 @ 13:56:51
Postat av: Sofia

HAHAHAHA ;) nej då men det skulle ju vara mysigt med en sån ;)

2010-09-01 @ 14:06:47
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0