Morn Morn

God morgon god morgon! nu är det en ny dag då man ska ta nya tag :)
Idag smäller det, om typ 10 min går min buss, ska ju träffa familjen snart ;) 
Pirrar faktiskt lite i magen tycker jag, fast det går över lika fort när jag väl träffat dom tror jag,
Det brukar det alla fall göra ;)

Vet inte om jag kommer kunna skriva så mycket i varberg, har ingen aning om jag kommer att ha tillgång till någon dator, men vi får se ;) Jag tänkte ta med min först, men jeppe ville låna den, han har ingen just nu.
Och vad gör man inte för sina nära och kära? ;)

Ne nu blir det borsta tänderna och kila till bussen,
Ha det nu super bra allehoppa =)
Så får vi hoppas på att jag får tag på någon dator =)

Pusspuss / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0