Skönt. =)

Idag var det Didaktus kampen. Alla Didaktus skolor tävlar mot varandra och den skola som vinner får en buckla ;)
Jag var inte där så länge men min skola hade vunnit mest tills jag gick mer vet jag inte om det, stannade inte hela dagen hehe. Jag tävlade inte direkt hehe jag gick tipspromenaden ;)
Det va skit svåra frågor :O Tur att vi var många som kunde klura tillsammans =)

När jag kom hem blev det stallet. Lisa ramlade av, hästen smet, men efter jagande och lagande av staketet så hoppade vi upp igen, jag red på ordentligt idag, det gick ganska bra faktist =)

Nu ligger jag i sängen med Jeppe, han ligger typ och soer och är helt slut feter en lång arbetsdag, och jag är jätte pigg =) haha



Nu ska jag försöka få liv i honom ;)
ha det så bra pusspuss / sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0