Dagens skämt

                                                                
Jag kom ut från ICA häromdagen, hade väl bara varit inne där i 10 minuter ungefär. Utanför vid trottoaren stod det en polis å skrev ut en P-bot. Jag gick fram till honom å frågade om han inte kunde vara lite sjysst å riva den där lappen. Han brydde sig inte ett skit utan fortsatte att skriva. Jag blev så jävla förbannad å kallade honom regelbög. Han gav mig bara en iskall blick å skrev ut en ny bot för slitna däck också. Då skrek jag uniformsmongo å silikonnazist åt honom. Han skrev klart den andra boten å satte den tillsammans med den första på vindrutan, å började på en tredje. Det här höll på i ungefär 20 minuter å ju mer jag skrek åt honom, desto fler böter skrev han utan att säga ett ord. Till slut gick jag bara därifrån, jag iddes inte bry mig något mer egentligen. Min bil stod ju på parkeringen runt hörnet. Jag tycker bara att man ska se till att förgylla varje dag å unna sig lite skoj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klockren haha <3

2009-05-23 @ 15:02:51
Postat av: sofia

vasst ;)

2009-05-25 @ 09:46:13
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0