pussta ut...

Nu har jag rensat hela min garderob! Det har tagit mig 3 timmar :O

Det va så här, jag va i skärholmen idag med klassen och skulle titta på någn tiater. Och då kunde jag inte låta bli att gå in i centrum och titta lite (A)
Jag köpte 4 par jeans, en tröja - den va skit cool haha en gubbe på hahahaha.
Sen köpte jag nått medel för mitt hår, det är nemligen så att mitt hår blir lockigt så fort det kommer lite fukt och det här ska tydligen hjälpa, så jag kan ha platt när jag vill ;)

Men när jag kom hem för att lägga in jensen så fick dom inte plats :S så jag började rensa...
Jag hatar att kasta kläder men jag hittade så mycket som jag inte änns viste att jag hade.
Men det är så svårt, Även om man inte andvänder klärderna, man kanske vill de om et år hahahaha
ne jag tog ett beslut, nu har jag tömt hur mycket som hälst, 3 pappers kassar fulla. men nu räcker de!!!
För nu känns det som ja inte har nått kvar !!!

Nu ska jag nog fortsätta, fast nu ska jag städa mitt rum för de ser ut som hej kom och hjälp mig!

pusspuss/sofia

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja jag vet, jag har dyselexi, så har lite problem med stavningen. Nej den sög, vad tycker du då?

2009-01-29 @ 18:50:59
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0