ont ont ont...

Jag har så ont i kroppen. Vi hade världens jobbigaste idrotts lektion i dag, Har jag inte träningsvärk i morgon så måste jag vara en superkvinna!
Idag började jag 13.00 med den jobbiga idrotten...
Sen hade vi en lekton till som va uppdragstid, slutade 15.30
Vi skulle ha slutat 4 men vi fick gå lite tidigare =)

I morgon är jag ledig jippi =) Har nämligen studiedag!

Å det är bara 4 dagar kvar tills jag ska få träffa jeppe <3
Då åkre jag till gottland. Det ska bli så himla kul att få träffa honom efter så lång tid.

pusspuss/sofia

Kommentarer
Postat av: kiwee

jag hatar idrott. Min idrottslärare är en riktig häxa

2009-02-05 @ 18:12:33
URL: http://kiwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0