Så lång så lång...

Det här dagen har varit så lång. Vaknade med emma bredvid mig (min kusin) hon sov över hos mig.
Vi gick upp och åt lite frukost och sedan åkte vi till södertälje för att byta mina linse.
Åt lunch där också, vi tog en ost och skink paj var super gott =)
sen va det dags att åka hem, jag var precis och duschade, nu vet jag inte vad jag ska göra för att fördröja tiden.
Jeppe kommer typ 9. Vad ska jag hitta på... jag kanske kan sätta på en film det tar ju någon timme att se på en, och är den bra så går det super fort.
Jag får bara låta bli att tänka på att Jesper äntligen ska komma hem så det går fortare.

Ha det bra allisammans. Jag ska ha det underbart ikväll alla fall =)
PussPuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0