god morgon!

Inatt har jag inte sovit mycket! kanske 2timmar :/
sen va det bara att gå upp halv 8 för att släppa ut hästarna i stallet!
när jag endå va i stallet tänkte jag att jag kunde fixa allt så jag slapp det senare,
så jag red och grejade, jag tvättade hennes täcken och shabrak mm,
Shit Becka vi va i stallet i 5 timmar UTAN MAT !!!!!! (Vi är mat galna) ;)
Men man tänkte inte opå att man va hungrig :S
När jag kom hem efter stalletså hadde jag planerat att plugga, men nej nej jag somnar!
så nu har jag vaknat igen, så nu har jag nog fårtt min 8 timmars sömn eller va det nu är man ska ha ;)

Snart ska jag och min lillebror laga mat, jag tror vi typ ska göra potatis klyftor i ugn och kykling och någon god sås eller nått =) det är jag sugen på.

Ha det så bra puss&kram/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0