!

gud vad jag saknar dig, jag kan inte fatta att det är sant, hur faan kunde någon göra så här mot dig :/
Det är helt sjukt. Jag hoppas att allt löser sig idag för jag årkar inte vänta längre och det tror jag inte att du vill heller.
Om jag såg den där bruden som gjorde det här mot dig så vet jag inte vad jag skulle göra !
FAN JAG HATAR LÖGNER!
Jag ska nog inte skriva mer , för jag vill inte försäja mig,
det va bara väldigt skönt att få skriva det lilla som jag skrev

ha det så bra
puss&kram / Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym.

om du nu menar mej och fredde så hoppas jag verkligen att fredde har berättat sanningen för dej nu, för allting blev ett stort,stort misstag och han trodde helt fel, vi pratade ut om dt här om dagen men men tiden var försent och jag saknar honom så dt gör ont men bara så alla vet, JAG VAR ALDRIG ME NÅN ANNAN ÄN FREDDE! även om ni inte vill tro på mej så är dt sanningen annars hade jag väl aldrig saknat honom såhär mycke som jag gör!?:/

2008-06-05 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0