En skön dag!

Idag är en väldigt skön dag! jag hade ingen skola=)
så jag gck upp vid 9 för att äta frukost, sen gick jag till min häst och red ut en sväng med jossan =)
det va jätte kul att rida med henne för min häst och jossans häst blir så uppspelda när dom rids tillsmans.
så dom va helt galna "skit kul" =)
sen kom jag hem och käkade lite,

Nu väntar jag på att min lillebror fredrik ska komma hem så ska vi åka till stan och köpa student pressent till min syrra som går ut i morgon ;) jag skulle vilja säga vad vi ska köpa men det kan jag tyvär inte för min syster läser min blogg ;) hihi
Jag ska också köpa en jätte fin kläning jag älskar den, den är vit och blå randing med ett snöre i midjan =)
Den finns på Ginatricot =)


ha det så bra puss&kram / sofia

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo säg :D

haha du vet hur nyfiken jag blir!!!!

puss puss puss puss puss



ps. jag och lisa sitter och dricker sangaria isolen:)

Vi är så jävla stressade för morgondagen!!

Puss puss puss puss puss puss

2008-05-28 @ 17:04:27
Postat av: k

fredrik är sötast! :)

2008-05-29 @ 20:22:46
Postat av: rebecca

nej, sofia är sötast! :) <3

2008-05-30 @ 08:15:14
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: Helena

Supermysigt ni hade fixat igår <3

och tack för presenterna!!!! :D

2008-05-30 @ 10:21:06
Postat av: sofia

det va så lite =) blev du värkligen glad för dom hahaha ;)

pussupss

2008-05-30 @ 13:57:11
Postat av: sofia

Tack becci ;) hahahaha fast fredde är sötast :D

2008-05-30 @ 13:57:57
Postat av: Helena

Jag blev superglad!!!!! :D

2008-05-30 @ 17:06:42
URL: http://mylastcigarette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0