Bilder

Här kommer några bilder från dagen!


Här är Becci när vi satt i hennes löshår som vi fixade together ;) SötNöt <3



Här är jag och min underbara prinsessa Lazella =) (becca tog bilderna) hihi ;)



På sista bilden så ska vi pussas men Lazella blir blyg inför cameran när man ska ta sånna privata bilder ;) haha



När jag red ut med Carro så red vi nästan 2 timmar vi tog med oss fika och satt och mumsade på kakor och saft på en stor öppen gräsplätt, Lazella va lite rolig haha hon stod först och var så nöjd att hon fick äta (hon får inte det när vi reder annars) men sen fick hon syn på min kaka och ville genas smaka hon är bara för underbar trotts att hon är en häst haha. (Hon fick mumsa lite på kakan) ;)

Nu är jag hemma hos Becca vi ska snart spela in lite musik "Fett kul" jag älskar det ;) trotts att det inte alltid låter bra ;) haha

Nu måste jag kila ha det så bra puss&kram / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0