Lördag

Idag vaknade jag tidigt, Min pappas tjejs brorsa va hos oss med hans tre barn. Dom är ur gulligt =)
Vi gick ner till stranden och badade. Ebba(5år) och Tilda(4år) letade snäckor medans jag sprang runt med Emil(1½år).

Efter ett tag ringde tess då var det daks för mig att pallra mig ner till hennes båt. Först fick vi inte igång båten men sen gick det. Vi åkte till skansundet och köpte glass =)
När vi skulle starta den igen så var propellern borta :S den hadde ramlat av :S
så en liten utombordare fick bärga oss, sen fick Lelles ( tess pappa ) kompis komma och hämta oss.
men det gick bra till slut, vi fick åka färga på köpet inte för att det är så kul då men ändå ;)

när jag kom hem så smsade jag lite med Becka i min klass inte den jag skriver om här hela tiden ;)
så hon ska komma till mig i dag så ska vi ha lite mysigt och fiska och så som jag gjorde igår med den andra Becca ;)

Ha det så bra puss & kram

Jag skriver kanske senare vad vi gjode och hur det gick ;) hehe

/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0