En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kvar tills julafton =)
Jag längtar jäte mycket! Tänk all mat, tomten och kalle anka haha
Det är så mysgt med julen, det tråkiga är att vi inte har någon snö.
Min önskan nu är att vi får snö på julafton sen behöver det inte vara snö längre ;)

Idag har jag haft en väldigt kort och skön dag i plugget!
vi började 09.50 och fick kolla på film, äta godis, pepparkakor och dricka julmust=)
Jätte mysigt va det, se fick vi sluta vid 12.00 efter filmen.

När jag hade slutat drog ag och becca till Skärholmen för att handla klart alla julklappar som vi hade kvar =)
Jag köpte en till sak tll mamma och en sak till therese min kompis =)
I skärholmen mötte vi mamma,Lelle, Henke och Fredde =)

Nu ligger jag här i min säng och väntar å mormor och mina två små kusiner katarina och alexander. Dom har nämligen avslutning i dag så jag ska hjälpa mormor med dom. Dom ska gå i ett fackeltåg! Jag hr aldrig gjort det förut men nu ska jag pröva på det också hehe

Nu måste jag sticka
ha det så bra pusspuss

Kommentarer
Postat av: Helena

hej bruden.. dax för ny design.. jag hjälpa??

2008-12-18 @ 17:44:39
URL: http://mylastcigarette.blogg.se/
Postat av: sofia

hejsan =)

ja det är ju de, jätte gärna =)

2008-12-19 @ 14:51:06
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Helena

okej jag fixar lite då..



2008-12-19 @ 18:51:38
URL: http://mylastcigarette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0