Dan före dan!

Julafton i morgon =) jag kommer inte kunna sova som jag aldrig kan när det är julafton dagen efter ;)!

Idag har jag finslipat på alla klappar jag har köpt =) hjälpt min lillebror att slå in lite paket!
jag han med mycket i dag, gick upp tidigt för att möta Becca inne i stan (fick en julklapp) Du har bra humor du becca hahahaha ;) sen åkte jag till hästen. Det stog ett jätte stort paket där till min häst som min underbara medrytare Lena har ställt dit till Lazella och mig =)
Sen åkte jag med mamma och köpte de sissta klapparna som va kvar, och hämtade min kära lillebror hos pappsen!
Nu ligger vi i min säng och är helt slut efter dagen.

Hoppas alla får det ni vill ha i julklapp =)

God Jul på er allihopp =)

pusspuss/sofia

Kommentarer
Postat av: caroline

God juuul babe <3333<3<33

2008-12-23 @ 22:33:09
URL: http://caaroooliinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0