svart hårig igen =)

Äntligen har jag färgat håret svart igen =)
jag trivs värkligen inte med ljust hår :/ men ändå så tycker jag att det är fint men men.

Idag var jag i stan med Tessi och Jocke =) det var jätte kul förutom att det regnade :/
Vi fikade och köppte färg till mig och klämmor som man kan sätta fast i löshår ;) så jag kan sätta i det när jag vill och ta bor när jag vill ;)hehe

Igår var det as kul, Jag tess, linnea, emme och hennes lillebror var på RIX fm festivalen ;)
Vi stod längst fram och i mitten så vi såg allt det var as kul. HAHAHA Itipe gick förbi alla och tog alla i händerna och mig knep han jätte hårt i haha sen när han kom tillbax så kramade han mig å bad mig ta på hans hår det var lite kul ;) hahahahahahaha ;) sen effter festivalen var vi på "fest" hos en kille, och där var det jätte kul oockså ;) vi satt på en dvd - skiva med Gyllene Tider och sjöng och dansade och hade almänt kul och trevligt =)

ha det så bra puss&kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0