Malmköping =)

Nu är jag i malmköping =)
Det är jätte kul . Jag har inte träffat becka på 1 år nästan å äntligen fick jag träffa henne =)
Jag är jätte glad för det. Jag kom fram typ 4 å becka stod där och väntade på mig vid flen .
Hon va blondiin då hihi ;) sisst jag va här va hon rödtott hehe
Vi träffade en av hennes kompisar Jenny hon va jätte trevlig.
Sen gick vi till en gård och där spelade vi eaytoy det va AS KUL ;) hahaha fast jag förlorade hela tiden och det var ju så klart inte så kul . Jag är en jävligt dålig förlorare haha, eller det säger alla .
Vi sjöng också det va jätte roligt ;) och i morgon ska vi på hennes kompis komfirmation =)
puss&kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0