Gymmet!

Idag va första dagen på gymmet!
Vet att man inte bör börja träna än pga snittet men jag gjorde sånt som kändes bra.
Och jag tror att så länge det inte gör ont och man tar det lite lugnt så går det nog.
Man kanske inte bör träna enbart mage.

Men det var såååå skönt att träna igen!!!
Svettet ran och jag bara älskar de!!!
Och Ronja satt snällt i sin babysitter under tiden när mamma och pappa tränade ;)
Så då vet jag att de går att ta med henne i den på dagtid när jag är hemma :)

Efter gymmet så träffade jag Elin =)
Va alldeles för länge sen vi träffades kände jag!
Vi gick en promenad på typ en timme sen va det att laga en nagel som gått av på henne!

Nu får vi se hur kvällen lyder..
Hoppas på grillning.
Vi funderar på att köpa typ en engånngsgrill och sätta oss på någon hälig gräsplätt i solen :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Vart var ni och tränade?

Jag är verkligen ingen gun/tränings människan.. Men måste ju göra nått åt detta med magen speciellt :-(

Förutom mina lång promenader!!

2012-05-19 @ 07:47:36
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Vi har ett gym i vår förening i huset mitt emot,

perfekt att ha det så nära ;) då fins det inga undanflyckter på att låta bli ;)

2012-05-20 @ 21:20:29
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Kanon ju

2012-05-23 @ 10:24:28
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0