Vovarna!!

Gullehundar vi har då!!
Bamse fick vara hemma med mig och Igor idag.
För igår hoppade Fredriks (lillebror) knä ur le igen..
Så mamma och Fredrik fick åka till sjukhuset idag! Stackarn..

Det gick jätte bra att gå ut själv med dom, de är tur att Bamse är så lydig och snäll :)
Hadde han inte varit de skulle jag aldrig klarat båda.
Ja jag tycker då inte om den här snön som fått för sig att komma.
Men de gör hundarna.. Oj vad dom lekte ;)
De konstiga är att de ska vara runt 20 grader varmit i solen på Torsdag och runt 10 i helgen.
Men hur går de ihop med att de kommer massa snö nu??

  

Får bli lite "fri lek" för dom nu när jag inte orkar gå så långt ;)
Men de uppskattas ska jag säga ;)
Snart ryker Igors päls också.. Han är så otroligt tovig nu så de blir rakaparat..
Men de växer ju ut igen sen. Ska spara så mycket hår som de går alla fall..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

haha

Söt!!

2012-03-22 @ 13:34:34
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0