Underbart!

Idag är det underbar väder ute!!
Och jag ska åka och äta fruckost med en vän.
Ska bli jätte kul, hon är också gravid, kul att prata lite gravid prat med någon ;)
Sen efter de så kommer mormor och Eva hem till mig så ska vi gå och äta lunch någon stans :)
Så jag har en riktig mys dag att se fram emot i det fina vädret!

Igår hos barnmorskan gick det jätte bra.
Jag har gått upp 13 kg nu, vilket tydligen är helt normalt!
Och bebin mår bra! Och det är ju huvudsaken :)
Det va ju sista gången hos BM och desutom fyllde hon år
 så jag köpte en jätte fin buket med tullpaner och en chokladask :)
Hon blev jätte glad!!

Juste vi blev av med Soffan igår också!!
Så skönt.. Nu blev det jätte tomt i lägenheten, så nu får vi plats att packa lite mer :)
Och Sandra och Tom som fick soffan blev jätte glada!
De är alltid kul att göra andra människor glada =)
Nu är det dags för mig att fixa iordning mig lite inför frullen!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0