Underbar dag!!

Idag har jag umgåts med min käre syster Helena hela dagen!
Hon började att följa med mig på ultraljud och fick se sin systerdotter ;)
Hon verkade tycka att det va rätt cool ;)

lill-tjejen mådde bra, hon hade en aning lite fostervatten men det va inte farligt.
Det är bättre att det är för lite fortervatten än för mycket för då vet man att hon sväljer som hon ska.
Vikt fick vi inte veta idag, för nu börjar dom att kolla vikten varanan vecka,
så nästa gång får vi veta vad hon väger :)
Och nästa gång vi ska till sjukhuset så är det inskrivning.
Och då ska vi få massor av information om själva snittet osv..
Men jag fick också veta att om hon vill komma ut före snitt datumet så ska jag föda vaginalt.
Då fick jag lite chock faktiskt.
Klart att jag vill föda vaginalt om jag får men nu har jag ställt in mig så mycket på att göra snitt!
Så de blev lite jobbigt faktiskt.
Men "risken" "chansen" är liten att det blir innan snittet. men konstigt att vi inte fått den information innan??

Men efter sjukhuset så åkte jag och Helena och åt en supergod lunch på tre Indier på Söder!
De va jätte god mat där!! Så där äter jag nog flera gånger ;)
Sen blev det lite shoping och fika!! Alltid kul ;)
Köpte nya mamma strumpbyxor och en till amnings bh :)

Efter Söder så åkte jag hem, då väntade mamma på mig utanför lägenheten.
Så nu är jag hemma hos mamma och Lelle och ska sova över här :)
Super mysigt. Och vi ska äta jätte god mat.. Vi ska äta fisk (hemmafiskad sik) och potatis och god sås.
Fisk är det bästa som jag vet ;)

Men nu ska jag umgås lite med min mamma!!
Vi hörs sen, Ha det så bra!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0