Tisdag!

Hej på er!
Idag är det exakt två veckor kvar tills vi får träffa våran lilla skatt! =)
Känns nästan helt overkligt.



Idag är det en lite intensiv dag för mig!
Började med tvättstugan vid halv 10. sen har jag damsugit och fixat lite.
Damsugit soffan också för idag blir den hämtad :)
Så skönt att vi blir av med den och att några andra blir glada över den :)
Bättre att den använs när den är hel och fin än att den ska kastas tycker jag.
Tvättar allt nu, alla mattor och allt.. Så jag kan packa ner dom.
För på lördag morgon ska det bara vara en tandborste var kvar att packa ner.
Så nu får jag packa för fulla muggar på dagarna :)

Ska se vad jag ska ta med mig till mamma i matväg också.
Synd att kasta massa mat!
Men å andra sidan kanske mamma och Lelle inte har all plats i värden i kyl/frys heller.
Men jag har börjat tömma frysen på Elin också ;)
Hihi hon fick tre stora påsar med svamp när hon va här sist och gjorde naglar :)

Nu ska jag ner till tvättstugan igen..
Sen halv 3 så är det dags för det sista besöket hos barnmorskan.
Det är både sista gången och så fyller hon år.
Så jag ska nog köpa en alladin ask och en blommbuket åt henne :)
Och skriva ett litet kort också kanske för all hjälp och så!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad glad jag blev av din kommentar :) jo jag har känt länge att jag vill ha barn osv men har trott att jag aldrig kommer hitta den rätta killen. träffade alltid samma sorts killar tidigare och tröttnade jämt. trodde jag skulle dö singel. Sen träffade jag 2 killar som var motsatsen, då var det jag som blev nertryckt och det funkade inte heller. Kim är mitt emellan och vi båda har respekt för varann och jag kunde inte vara lyckligare. jag VET att jag har hittat rätt och han pratar varje dag om att han vill ha barn, vi båda har fast jobb, tjänar bra osv. jag har festat loss sen jag var 17 ungefär och åkt iväg på mycket. sen finns det ju inget som säger att man inte kan åka på resor med ett barn :)



är så glad för din skull iallfall!! verkligen! :D kramar

2012-03-13 @ 13:17:23
URL: http://emimys.blogg.se/
Postat av: sofia

Gulle dig!!

Jag ser inga hinder alls med att skaffa barn! Resa klart man kan göra de med barn, man víll väl uppleva saker med dom man tycker om (barn, kille, osv) :) Det ända man inte kan göra med barn är "fylla" Men har man prövat på de kanske man är klar på den fronten :)



Jag önskar er all lycka och hoppas på att få läsa om en liten skrutt på din blogg snart ;)

Ps. Va inte orolig när handlar om de där att du kanske inte kan bli gravid. Jag sa samma sak för jag har varit ganska slarvig (hela mitt liv) och inte blivit gravid. Sen när vi väl bestämde oss för att ni slutar vi med p-piller påriktigt så blev jag de på första försöket. Jag tror att det handlar om mognad och att båda behöver vara redo för barn för att det ska kunna bli av :) Sen kan de ta lång tid för vissa visst men jag tror de kommer gå bra :)



Tack fins du <3

2012-03-13 @ 13:50:33
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0