Stan!!

Idag vid typ 5 åkte jag in till stan en stund och träffade Jessica :)
De va jätte mysigt!!
Jag hittade dom här skorna..



Ja jag vet att jag typ har 100 par redan men ibland behöver man nya allafalll ;)
Kände att jag behövde ett par nya som är lite mer stabila i foten,
för jag har börjat få så ont i fötterna nu.
Å sen är de alltid kul att köpa sig ett par nya när de är ny sesong ;)

Apro på ny sesong så använde jag min skinn jacka idag för första gången i år!!
Va så härligt, och frös gjorde jag inte heller!! ;)

 
Bjuder på två bilder på mig också.. Vet att dom är ap suddiga..
Men men ibland blir de så ;) 
Jesper försökte så gott han kunde!! ;)

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0