Sjukhuset!!

Hej på er!!
Nu är det snart dags för ennu ett ultraljud.
Och idag får vi veta vad hon väger också :)
Då ska jag prata med min riktiga ultraljuds läkare om förlossning också.
Min barnomska skällade ut "centrum för fostermedecin" som avdleningen heter efter noter när jag va där sist.
Hon sa att man absolutinte får göra på de sätt dom gjorde!! 
Min barnmorka är bäst!! Synd nu att sista gången redan varit.. Men vi har lovat att komma med bebisen sen ;)  

Sen efter ultraljudet är det dags för inskrivning på sjukhuset!
Vet inte exakt vad det går ut på, bara att vi ska vara där mellan 2-4 timmar och få
veta lite om hur snittet kommer gå till osv.
Så de känns jätte bra, så man är väl förberädd :)



Sen får vi se om vi kör ett flyttlass efter sjukhuset också!!
Har blivit några fler kartonger nu när jag tömt köket ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0