Måndag!

Nu är det måndag igen!
Nu börjar veckorna att gå så fort tycker jag, fast de är bättre de en sakta,
som det va förut när jag bara låg ner.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag?
Skulle vílja göra nya naglar, tog bort mina häromdagen.
Tänkte att det va dags för lite vilopaus för dom..
Dom kanske till och med ska få vila ända tills vi ska på sjukhus för då får jag inte ha dom?

Ska nog fortsätta med min packning lite idag.
Jesper ska eventuellt åka och spela squash idag med hans brorsa.
Och då är de perfekt att ta med ett flyttlass påvägen när han ändå åker förbi :)
Men alla sakerna är så högt upp nu på skåp osv..
Och våra stolar är inte pålitliga så jag vågar inte klättra på dom nu..
Så vi får se vad jag kan packa ner idag för något.
Vi tömde lite på vinden igår så nu kanske jag kan hämta något där och packa ner.
Saken med vinden är ju bara den att de är så läskigt där ;)

Nu blir det att kika på BB!!


Puss!


Kommentarer
Postat av: Emmily

Roxanna Sanna Andersson eller Roxanna Anna Andersson?:)

2012-03-05 @ 16:14:40
Postat av: sofia

Ja de va fint ihop :)

2012-03-05 @ 19:58:02
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0