Hej svejs!!

Tänkte skriva god morgon först men nu är ju klockan mitt på dagen!!
Jag har gjort en massa idag känns det som.
Är alldeles slut nu..
Började med att ringa massa samtal, till familjerätten.
De va super svårt att hitta nummret till socialkontoret i Östermalm..
Men efter så där 1 och en halv timme fick jag prata med rätt männicka på rätt ställe.
Så nu har jag bokat en tid så att jag och Jesper ska åka och godkänna faderskapet.
De behöver man göra när man inte är gifta,
och de är väldigt smart att göra det innan barnet är fött ifall det skulle hända något vi förlossningen. 
Bättre att vara på de säkra sidan :)
Sen blev de att jag ringde till veterinären i vårsta också där jag kastrerade Igor.
Och han sa att jag skulle klippa bort stygnen och tvätta rent.
Så de är gjort nu och de ser redan bättre ut.
Så förhoppningsvis slipper vi åka in och Igor läker som han ska.
Han jag pratade med trodde bara att det kunde bli bättre nu när stygnen inte sitter och irreterar.

Efter allt telefon häng och sjukstuga så stoppade jag in två maskiner tvätt i den nya tvättstugan,
diska lite och dagsuga av lägenheten. 
Sen va det dags för en långpromenad med Igor.
Och när vi kom hem igen va tvätten klar!!
MEN... Torkskåpet och torktumlaren va inte färdiginstalerade.. SUCK.
Så jag har hängt kläder i hela lägenheten nu..
Hade jag vetat de innan så hade jag kanske tagit en maskin åt gången..
Men men sånt är livet ibland..

Nu pustar jag ut!!!
Hur kan man bli så trött??
Aja känner att jag får ligga ner en stund nu och bara vila,
kanske sova en stund. ZzZzZz
Men inatt har jag faktiskt sovit ganska bra, så jag kanske inte ens kan somna idag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0