Hej hopp!!

Idag har vi en sån där underbart fin dag framför oss igen!
Och den dagen ska jag få spendera med Emmy :)
Ska starta med en frukost inne i stan, sen får vi se vad som händer!

Såg nyss att det bara är 3 veckor och 4 dagar kvar nu tills vår lilla tjej kommer till världen! =)
Det har gått så otroligt fort, men jag vill ändå att de ska gå fortare ;)
Har börjat att tänka mycket på "sjukhusvistelsen" en del nu..
Och jag tycker nog att det är ganska jobbigt ändå!
Försöker vara så positiv hela tiden men känner nu att man måste få vara lite "ledsen" också.
Kan inte bara tränga bort och säga att allt kommer blir bra,
De är klart att de kommer att bli det i slutändan. 
Men de är en jobbig väg dit!! 

Nu ska jag fixa mig de sista innan de är dags att ta sig till tunelbanan :)
Ha en toppen dag allesammans :)

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0