Härliga väder!

De här vädret får mer än gärna stanna kvar :)
Nu har jag både varit och ätit frukost med en vän och ätit lunch med mormor, morfar och Eva!
Har haft det jätte trevligt!! 

Tog lite bilder på mig själv påväg in till stan ;)
Har fått lite önskemål om att ha lite mer bilder på mig själv på bloggen ;)

 

Nu har jag gjort så mycket idag så nu måste jag vila.
Det är tröttsamt att vara gravid ska jag säga, man orkar inte alls hålla igång!!
Jessica bjöd med mig på ett event ikväll för bloggare!!
Det hade varit så grymt kul men tyvärr så va jag tvungen att tacka nej för att jag måste lyssna på kroppen nu...
Men jag hoppas att jag kan följa med nästa gång ;) 
Nu blir det en tupplur, och även vila efter den ;)
Sen får vi se ifall jag orkar packa lite.. Ska försöka packa ner lite "skaferimat" i kassar..

Vad har/ska ni göra en dag som denna??
Glass bör man ju äta i det här fina vädret ;) 

Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0