Härlig dag!!

Idag har det varit en super bra dag!
Lunchen va jätte god som Jesper sagt, jag åt en snitzel med stekt potatis och rödvinssås :)
Efter lunchen med Jesper blev det en fika med Jessica på Bellmans,
och efter fikat åkte jag en sväng till jobbet och sa hej :)
Åå vad alla barn är mysiga!!
Saknar dom verkligen! Men nu va det nog sista gången jag hälsade på själv.
Nästa gång blir det med bebis ;)
Åå jag fick en jätte fin bucket med tullpaner av en mamma och ett barn idag!
Super gulligt av dom <3



Helt underbart fin bucket =)

Sen va det dags för naglar för Elin.
Dom blev grymt fina!! Víll också ha sånna tippar.
Men dom får ni se i morgon  .. ;)
Åt en god middag med Elin nere på resturangen på hörnan också.
Kände att vi behövde de ifall vi inte kommer ses något mer innan sjukhuset.

 

Och den friterad bananen med glass till efterrätt går ju inte att missa ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Underbart fina blommor, gulligt av dem!!!

2012-03-11 @ 13:19:41
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja vist va dom! Värmde i hjärtat <3

2012-03-11 @ 19:15:08
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0