Gullehund!!!!

Igårkväll blev de gjort!!
Jag och mamma rakade min lilla vove..
Jag kan ju inte säga att han blev så särskillt fin.. men vi var tvugna att göra de.
Han hade så mycket tovor så det gick inte att borta bort dom.
Så rakning va sista utvägen ;)
Len och gosig blev han alla fall ;)
Vi fyllde en hel Ica kasse med hår :o

(resans gång)
  

(Före)


(Efter)



De finns nog ingen annan hund som är så snäll som min Igor!!
Hade jag varit hund hade jag protesterat efter bara en liten stund med rakaparaten..
Men inte han inte.
Tror vi kom fram till att vi hållit på i 3 timmar med rakning och dusch efter.
Han satt så snällt på bordet och sa inte ett ljud.
De bästa med de hela är att när vi kommer hem från sjukhuset så han pälsen vuxit ut i en perfekt längd ;)
Bara glädjas över de ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0