God kväll!!

Nu känner jag mig lite bättre!
Har många nära och kära som berättat för mig om förlossningar!
Så de va skönt, nu kan jag börja köra en snabb bearbetning!
Om det ens blir så förstoss..

Idag har jag varit super trött!!
Bara sovit hela dagen, så Jesper fick komma och hämta mig hos mamma.
Så åt vi lite middag där innan, god kyckling och curry soppa med nybakt bröd!
Härligt med god mat :)
Igår skulle jag ha gjort naglar på mamma också.. Men jag glömde nagellimmet..
Suck.. Allt annat packade jag ner, men såklart glömde jag de!!
Det är nog bäst att alla får komma hit istället och få naglarna fixade.
Då är det omöjligt att glömma något :)

Nu är vi hemma igen och jag ligger i sängen!
Så skönt att krypa ner och bara vila kroppen.
Det tog kol på mig igår när jag va med helena på Söder..
Mina fötter gör fortfarande as ont!! och kroppen är helt slut.
Så de är bara att fortsätt att sova nu då som jag gjort resten av dagen ;)
Ibland behöver man sånna dagar :)

Måste bara säga att jag tycker om min Jesper så oerhört mycket!!




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0