Förlossningsnatten!!

Hej på er allesammans!!
Idag ska jag bli mamma, är det inte helt fantastiskt :) jag har faktiskt sovit jätte bra inatt har inte ens vaknat utav att gå på toaletten mitt i natten? Och när jag skulle sova låg jag och tänkte på allt annat man kunde för att kunna somna och jag lyckades ;) vaknade dock en timme för tidigt (04.16) men de är absolut inte så farligt ;)
Nu har jag duschat och gjort mig iordning. Ska nu använda all den resterande tid åt min gulliga hund!! Han ska få så många pussar och kramar nu så han klarar sig ;) tror inte det går någon nöd på honom mer på mig isånafall ;). Kanske hjälper Jesper med matsäcken också vi får se :)
Nästa inlägg jag gör, gör jag med en liten bebis ;) så spännande!!!!

Puss och kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0